iraila 11, 2018

MONDRAKO JUBENILAK. 1966




Argazkigintzaz gain beste zaletasun batzuk ere izan nituen gazte nintzela eta horietako bat futbola izan zen. Egia esan, futbolistak nire kamerarekin erretratatzea nuen laket, eta gaur ekarri nahi izan dut 1966an hartu nuen argazki bat.

Mondra futbol taldeko jubenila zen eta Aretxabaletako Ibarra futbol zelaian aritu ziren bertakoen kontra. Suposatzen dut ezagutzen dituzuela: zutik, ezkerretik Abasolo, Zubillaga, López, Kortabarria, Muruamendiaraz, Uribe; makurtuta, ezkerretik: Olmedo, Pagoaga, Arzamendi, Balzategi, Leibar.

ARGAZKIA ETA KOMENTARIOAK:  XABIER USOBIAGA

Además de la fotografía, que convertí afición en oficio, me ha gustado mucho el fútbol. Y gozaba retratando con mi cámara a los protagonistas de los partidos a los que asistía como espectador. He aquí una muestra de ello.

La foto la saqué en el campo Ibarra de Aretxabaleta, en partido que los juveniles del Mondra jugaron con la UDA local. Me imagino los has reconocido, pero por si acaso: de pie, desde la izquierda: Abasolo, Zubillaga, López, Kortabarria, Muruamendiaraz, Uribe; agachados, desde la izquierda: Olmedo, Pagoaga, Arzamendi, Balzategi, Leibar.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina