Zin egiten dut, ez dudala lehen begiradan nire burua ezagutu argazki honetan. Hain
aldatuta nagoen! Begira: ezkerreko eliz mutila eta tiplearen artean agertzen
den haurtxo serioa naiz, argazkilariari arreta osoz begiratzen diona.
Argitzearen aldera: eliz mutila Javier Carrillo da eta tiplea Gonzalez “Txoko”
– azken hori, bai alaia! - eta erretratoa 1955ekoa dela uste dut.
Zer arraiotan ari ginen?
Oroimenak Gurea zinera narama, baina ez nago oso ziur. Frantziskotarrak itzuli
berriak ziren Arrasatera -1954an- eta Aita Serafin Abaituaren zuzendaritzapean
tiple moduan ari ginen San Frantziskon. Gurea zineman eskainitako emanaldiren
batean ari garelakoan nago –zarzuela ote?- eta gainerakoetatik berezitu ditudan bakarrak
Angel Barandiaran –lehen lerroko beste tiplea- eta Larrañaga “Pitxitxi”
eskuineko eliz-mutila.
Mundiala, hi!
Juro que en la primera pasada no me he reconocido en esta foto. ¡Vaya cambio! A ver: soy el niño serio que se encuentra justo detrás del monaguillo de la izquierda y el tiple sonriente. Y por aclarar: el monaguillo es Javier Carrillo y el de la sonrisa Gonzalez “Txoko”. La foto puede ser de 1955.
Mundiala, hi!
ARGAZKIA ETA KOMENTARIOAK: JESUS
MARI ARZE
Juro que en la primera pasada no me he reconocido en esta foto. ¡Vaya cambio! A ver: soy el niño serio que se encuentra justo detrás del monaguillo de la izquierda y el tiple sonriente. Y por aclarar: el monaguillo es Javier Carrillo y el de la sonrisa Gonzalez “Txoko”. La foto puede ser de 1955.
¿En qué demontres andábamos?
Mis recuerdos me llevan al Cine Gurea, aunque no estoy muy seguro, Los
franciscanos habían vuelto a Mondragón en 1954 y bajo la batuta del Padre Serafín
Abaitua cantábamos como tiples en el coro de San Francisco. Me da que estamos
en un acontecimiento musical en el Gurea – seguramente alguna zarzuela- y del resto los
únicos que distingo son Angel Barandiarán – el otro tiple de primera fila- y el
monaguillo de la derecha, Larrañaga “Pitxitxi”
¡Impresionante!
Aclaración.-
ErantzunEzabatuPor lo que se nos ha comunicado, parece ser que los jóvenes personajes de la foto pertenecían en su totalidad a las Escuelas de Viteri. Por tanto, puede ser que fuera por esa razón que aparecen en la representación y no por pertenecer al coro del Padre Serafín Abaitua, ya que alguno de ellos cantaba en el coro parroquial.