uztaila 14, 2015

LEHENGUSU-LEHENGUSINAK / PRIMOS-PRIMAS




 

Nire osaba Iñaki Garayren ezkontza eguna izan zen, Aretxabaletan. 1957an geunden, uztailaren 6an.  Ezagutu nauzue, bai. Elastiko marradunetakoa nauzue, Kepa Akizu gorbatadunaren ondoan, hura zeremoniako elizmutila izan zelarik. Ni artean lehen jaun hartzea egin gabea nintzen eta ezin nuen elizkizunetan parte hartzerik. Jaun hartzea egin ondoren ere, oso gutxi lagundu dut nik elizan. 

Otordu polit hartan, zenbait familiatako lagunak biltzen ginen. Nire izeba berria Mari Kortabarria zen. Hor gaude, akizu, iraola, mendoza, garay, kortabarria eta, jakina, gu zaitegitarrak. Kopa ta dena ipini ziguten bazkalburuetan. Bapo amaitu genuen.


ARGAZKIA ETA OINA: JOSE IGNAZIO ZAITEGI

Era la boda de mi tío Iñaki Garay, en Aretxabaleta. Estábamos en 1957, más concretamente el 6 de julio. Ya me habéis reconocido, sí: soy el del jersey de rayas horizontal. Tengo a mi lado al encorbatado Kepa Akizu, que había sido el monaguillo de la ceremonia. Yo no había hecho aún la primera comunión y no me dejaron actuar en la boda. La verdad es que después de hacerla tampoco me he prodigado demasiado en menesteres eclesiásticos.

Fue una boda bonita y un excelente banquete y nos reunimos varias familias. Mi nueva tía era Mari Kortabarria. En la foto aparecemos miembros de los Akizu,  Iraola, Mendoza, Garay, Kortabarria y, por supuesto, Zaitegi. Como se aprecia, tras el postre nos sirvieron copa. Salimos muy contentos.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina