abendua 24, 2018

BELENA KALEZ KALE - EL BELEN POR LAS CALLES


Hona hemen biatoristen San Jose Ikastetxetik - goian dauden bi fraideak ez ditut identifikatu ahal izan-  abenduaren 24an atera ziren lagunak, jaiotza kalez kale eramateko. Talde ederra, bai horixe!

Ezin ditut mutil guztien izenak eman, baina lehen lerrokoenak honakoak ditugu:
ezkerretik: Pagoaga, Elorza, Armendia, Stegmeier -Enrike, egun hauetan Alemaniatik etorri dena jaiak ematera- Loiti, Muruamendiaraz, Azkoaga, Etxebarria, Mendiaratz.

Bigarren lerrokoen artean Balerdi, Gonzalez, Briones, Altube... Eta hondoan, Barandiaran, Marco, Otaduy, "Txato" Etxebarria, Iraola,  Uribetxebarria, Otxoa, Foronda, Markaide, Vega, Aranbarri, Osinaga, Elgezabal, Inda, Aiani, Iturbe...

Eguberri zoriontsua opatzera atera ziren argazkikoak. Ziurrenik, gaur ere gauza berdina egingo zuten. Baita guk ere txoko honetatik.

 ARGAZKIA: ALBERTO LOITI
KOMENTARIOAK: JOSEMARI VELEZ DE MENDIZABAL

Fotografía preciosa la que nos llega, recuerdo de una salida con el Belén, desde el Colegio San José de los frailes viatoristas -no he podido identificar a los dos que aparecen. Fue un 24 de diciembre, y aunque no he podido poner nombre a todos los que fueron retratados, sí a bastantes. Vamos a ver:

Por la izquierda en primera línea: Pagoaga, Elorza, Armendia, Stegmeier -Enrike, quien precisamente estos días ha vuelto de Alemania para pasar las fiestas con su familia mondragonesa-  Loiti, Muruamendiaraz, Azkoaga, Etxebarria, Mendiaratz.

Entre los de la segunda fila:  Balerdi, Gonzalez, Briones, Altube... Y al fondo, Barandiaran, Marco, Otaduy, "Txato" Etxebarria, Iraola,  Uribetxebarria, Otxoa, Foronda, Markaide, Vega, Aranbarri, Osinaga, Elgezabal, Inda, Aiani, Iturbe...

Salieron a la calle para desear unas felices fiestas a los arrasatearras de finales de los cincuenta. Como seguro que lo hubieran hecho sesenta años más tarde. Y nosotros desde este txoko nos unimos a ellos.

1 iruzkin:

  1. Eugenio Etxebestek bere iruzkina bota du:
    Neri ere, argazki miragarri hori gustatu zait, eta ni ere hor nago.
    Ezkerreko jaiotzan ondo esaten duzun moduan ondo ikusten da Anton Elorza eta Enike Stegmeieri. Ba Elortzaren atzetik, aurpegia asomatzen, argazkian aazaltzeko, ni naiz. Urtea izan behar zan 1957,ba seminariora 1958an joan nintzen eta S.Viatorekin harremanik ez nuen izan eta.

    Nere uztez praileak ziren eskerrakoa "Hno. Vicente" gure kurtsokoa. "Formacion del Espiritu Nacional" , "Cara sl sol" eta horrelako gauzen irakaslea zen eta bere karakterra oso gogorra. Argazkian gaudenok ez giñen kurtso berdinakoak. Gu batxilleratuko lehenengoan giñen, ta hori, Hno. Vicenterekin, eta bestea nerez ustez Hno. Angel, "betxillerreko ingreso"koa irakaslea.

    Nahiko jente ezagutu dut,nahiz eta nere kurtsoko batzuk ez dauden argazkian.

    Ilusio handiakin hartu dut argazki hori, okasio izan da jakiteko E.Stegmeier Arrassten dagoela eta berrogei urte eman ondoren telefonoz hitz egin dut berarekin eta gelditu gara elkartzeko asteazkenean. Ilusio handia egiten zait berarekin egoteko garai hartan oso lagunak ginen eta.

    Beno ondo ,oso ondo pasa egun hauetan, ( ni ez naiz oso zalea), baina begira, kasu honetan oroimen polita ekarri zaigu gutxienez. Besarkada estua!

    ErantzunEzabatu