| Arrasateko jai nagusiak, 1960 inguruan. Casa Buenoren aurrean parranda zale batzuk- aurpegi ezagunak- kamerari begira. Espaloian garaiko mahai eta zumezko jarlekuak ikus daitezke. Ondoko establezimendua Oxinaga gozotegi - izozkitegia zen. |
ARGAZKIA: "VENTXES" LASAGABASTER
KOMENTARIOAK: JOSEMARI VELEZ DE MENDIZABAL
Fiestas de San Juan, alrededor de 1960. Frente a Casa Bueno en Avenida de Navarra un grupo de alegres chicos y chicas - caras conocidas- posan para la cámara en característica pose verbenera. En la acera, las entonces cómodas y novedosas mesas y butacas de mimbre. El establecimiento contiguo era la Pastelería Heladería Oxinaga.

iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina