urtarrila 26, 2016

MENDIAN LAGUNEKIN. 1958. EN EL MONTE CON LOS AMIGOS



Ikusi al nauzue txarolezko zapatatxoekin? Itxurarik egokiena mendira joateko, ezta? Baina amama Hermek – ni ordurako berarekin bizi nintzen Zigarrolan- dotore jantzi ninduen, lagunekin ateratzeko. Egia esan, ez dakit nora joan ginen – eraman gintuzten- baina pentsatzen dut ondo ibiliko ginela. 1958ko uda zen, hori ziur. 

Protagonistak? Txikitxoa ezik – arren, ezagutzen duenak esan beza zein den- gainerakoak: Langan esekita, Koldo Martinez eta Pako nire anaia. Bigarren lerroan ezkerretik, Txaro nire ahizpa, zuen zerbitzaria naizena, Martinez Urionabarrenetxea eta Lopez de Goikoetxea Urionabarrenetxea lehengusinak eta Mari Karmen Garmendia bere kapelarekin. Eserita dagoena da falta zaidana.

ARGAZKIA ETA KOMENTARIOAK: AMAIA AZPIAZU  

¿Habéis visto que guapa estoy con mis zapatitos de charol? No era el mejor calzado para ir al monte, pero la amama Herme – para entonces yo ya vivía con ella en Zigarrola- me quiso poner elegante, y allí fuí con mis amigos.  La verdad es que no me acuerdo a donde fuimos – o nos llevaron- pero pienso que lo pasaríamos fenomenal. Lo que sí sé es que se trataba de una tarde de verano de 1958.  

¿Los protagonistas? Excepto a la pequeñita sentada he identificado a todos. Subidos a la barrera, Koldo Martinez y mi hermano Paco. En la fila de izquiera a derecha, mi hermana Txaro, una servidora, las dos primas Martinez Urionabarrenetxea y Lopez de Goikoetxea Urionabarrenetxea y Mari Carmen Garmendia, tocada con su precioso sombrero y sus largas trenzas. Si alguien reconoce a la niñita que nos lo diga.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina