uztaila 14, 2020

IÑARRA ETA ABESBATZA SANTIAGON - IÑARRA Y EL CORO EN SANTIAGO

Askoren iritziz, Jose Luis Iñarra izan da Arrasateko apaizik maitatuena, behintzat XX. mendean. Karismatikoa goitik behera, berari zor zaio herriko ekimen ugari, eliz-ekintzaz gain. Erretore lanetan, bestalde, eta Vaticano IIren ondorioz, liturgia berriztatu behar izan zuen, estilo fresko eta hurbil baten bitartez.

Noizean behin, dena den, bazekien tartetxo bat bilatzen atsedenerako eta, argazkiak darakutsan moduan, bidaiak atsegin zituen. 1965eko abuztua zen eta Arrasateko lagun talde bat Konpostelako Santiagora heldu zen. Urte santua genuen eta parrokiako abesbatzakoak Galiza aldera abiatu ziren, autobusez. Argazkian, eskuinean agertzen da Iñarra; beste apaizak Dionisio Isasmendi eta Frantzisko Arrizabalaga dira. Arrasatearren izenak... denak ezagunak dira, ezta?... hirurogeita hamar urte beteta ditugunontzat.
ARGAZKIA: ISABEL ARANBURUZABALA
KOMENTARIOAK: JOSEMARI VELEZ DE MENDIZABAL
En opinión de muchos mondragoneses, José Luis Iñarra fue el sacerdote más querido de los que en el siglo XX ocuparon algún cargo en Mondragón. Carismático a más no poder, además de las propias de su cometido religioso, a él se deben cantidad de iniciativas que fructificaron en nestro pueblo.  Como consecuencia del Concilio Vaticano II, Iñarra tuvo que proceder a la renovación de la liturgia hasta entonces imperante, dotándola de un estilo fresco y cercano.

De vez en cuando, no obstante, gustaba de participar en otras actividades propias para el solaz, como la que nos muestra la foto, obtenida en agosto de 1965 en Santiago de Compostela. Se celebraba el año santo y miembros del coro parroquial decidieron fletar un autobús y llegar hasta la ciudad del apóstol compostelano. Iñarra aparece a la derecha de la foto, en la que también podemos ver a los sacerdotes Dionisio Isasmendi y Francisco Arrizabalaga. Los nombres del resto los dejo para ejercicio del lector. No es difícil...,sobre todo para los que ya no vayamos a cumplir los setenta.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina