ekaina 25, 2019

TONBOLAN. 1955


Tonbola batean agertzen zaizkigu argazkiko emakumeak, Arrasateko jaietan, 1955eko ekainaren 29an, San Pedro eta San Pablo jai handian. Eskola Profesionalek, emakumeen heziketarako diru pixka bat ateratzeko asmoz eratu zuen tonbola eta herriko hainbat neskak lagundu zuten diru bilketan.

Uranga, Azkargorta, Velez de Mendizabal, Iriondo... eta beste hainbatek euren aletxoa jarri zuten tonbolak ahalik ete etekin gehien eman zezan.


ARGAZKIA ETA KOMENTARIOAK: JOSEMARI VELEZ DE MENDIZABAL

Seis chicas mondragonesas  aparecen en el mostrador de una tómbola, el 29 de junio de 1955, festividad de San Pedro y San Pablo. Continuaba el programa de las fiestas patronales mondragonesas y las Escuelas Profesionales quisieron recaudar algo de dinero para impulsar la enseñanza femenina. Las jóvenes de la villa se volcaron con la iniciatva y muestra de ello es la foto que hoy publicamos.

Las Uranga, Azkargorta, Velez de Mendizabal, Iriondo...y tantas otras que no aparecen en la fotografía pusieron todo de su parte para que el resultado económico de la tómbola fuera satisfactorio.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina