abendua 22, 2020

GABON GOIZA - MAÑANA DE NOCHE BUENA. 1962

Uste dut 1962koa dela argazkia. Eta oso oker ez banago, Natibitate bezperako goiza da. Garbi dago Lasok atera zigula, non eta - jakina- San Juan auzoko -"Sola etxeak"-  bere argazki dendaren aurrean. San Jose ikastetxean ikasten ari ginen, biatoristekin. Agertzen diren bi fraideetatik,atzealdeko lerroan, ezkerreko betaurrekoduna, "El Leonardo" zen. Bestearen izena ez dut gogoratzen.

Hori bai, ikaskide guztien izenak oroitzen ditut. Gehienok osasuntsu bizi gara oraindik, eta oso pozik jubilatuta. Urteak eman dira!



ARGAZKIA ETA KOMENTARIOAK: IÑAKI EGIDAZU

Creo que la foto es de 1962 y si no me equivoco mucho está hecha la víspera de Natividad, por la mañana. Nos la sacó, lógicamente, Laso, que nos colocó  frente a su tienda del Grupo San Juan, también conocido como "las casas de Sola" Estudiábamos en el Colegio San José, con los hermanos viatoristas, y de los dos frailes que aparecen en la última fila, recuerdo el nombre del de la izquierda, con gafas: "El Leonardo"

De quienes me acuerdo muy bien es de todos mis compañeros, la mayoría de ellos gozando en la actualidad de buena salud y magnífica jubilación. Ha pasado el tiempo.



4 iruzkin:

  1. Garai bateko argazkiak politak izaten dira. Ni Zigarrolakoa izanik eta bertako eskolan hasitakoa, argazkiko batzuen aurpegiak azagunak egiten zait baina izenekin ez naiz gogoratzen. Zuri Josemari, ez zaitut identifikatzen.
    Denontzat, Gabon Zoriontzuak opa dizuet.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Juan Bautista, tamalez (ala ez) ni zaharrragoa naiz; argazkikoak bost bat urte gazteagoak ditugu. Eskerrik asko ni hain ondo iksteagatik!!

      Ezabatu
  2. Ya conozco por nombre a algunos Eguidazu,Orue,Lagunilla a otros de nombre no los sé pero si los conozco, no han cambiado.
    Si tú estás en la foto no te he reconocido.

    ErantzunEzabatu
  3. Nik behintzat Peio Uribarrena, nere anaia Jabi, Lagunilla, Parron, Etxagibel ....

    ErantzunEzabatu